FACEBOOK ADS
Facebook to aktualnie największa i najszybciej rozwijająca się platforma społecznościowa na świecie. Dzięki niezwykłej popularności serwisu oraz wysokiej aktywności jego użytkowników Facebook stanowi obecnie jeden z najważniejszych kanałów, pozwalających na szybkie budowanie zasięgu kampanii reklamowych i wyjątkowo skuteczne docieranie do określonego grona potencjalnych klientów.
Dla większości użytkowników Facebook to nie tylko i wyłącznie medium komunikacyjne. Serwis traktowany jest przez nich jak swego rodzaju spersonalizowana przestrzeń, którą budują istotne dla nich informacje. Dzięki zaawansowanej technologii Facebook doskonale zna swoich użytkowników i ich indywidualne preferencje. Dla działań promocyjnych większości marek jest to wartość bezcenna, pozwalająca dostosowywać konkretne strategie marketingowe do osobistych upodobań odbiorców.
Precyzyjne określanie, a następnie osiąganie konkretnego celu możliwe jest przede wszystkim, dzięki szeroko rozbudowanej funkcji dokładnego targetowania przekazu reklamowego. Ogrom dostępnych w ramach serwisu opcji, pozwalających na charakterystykę grupy docelowej nazywane jest często hipertargetowaniem. I nie ma w tym żadnej przesady, ponieważ o ile skierowanie kampanii promocyjnej do kobiet lub mężczyzn w określonej grupie wiekowej, przebywających w określonej lokalizacji nie budzi szczególnej ekscytacji, o tyle wybór osób, które w danym dniu świętują swoje urodziny jest już bardzo nietypową i wyjątkową opcją.