CELE KAMPANII FACEBOOK ADS

W ramach systemu Facebook dostępnych jest wiele celów reklamowych pomocnych w realizacji określonych strategii marketingowych. Cel reklamowy to nic innego jak podstawowe działanie, do wykonania którego pragniemy zachęcić wszystkich odbiorców dedykowanych przekazów reklamowych. Należy jednak pamiętać, aby wybrany cel był zbieżny z ogólnymi założeniami biznesowymi prowadzonej przez nas działalności. W celu ułatwienia podjęcia odpowiedniej decyzji cele zostały uporządkowane w ramach konkretnych kategorii, do których należą:

ŚWIADOMOŚĆ

Grupa celów, które zwiększają zainteresowanie produktami i usługami firmy.

DZIAŁANIA

Grupa celów, powodujących, że odbiorca zaczyna brać pod uwagę ofertę danej firmy i poszukuje więcej informacji na jej temat.

KONWERSJA

Grupa celów, zachęcających osoby zainteresowane ofertą danej firmy do dokonania zakupu lub skorzystania z jej produktów lub usług.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe cele reklamowe możliwe do realizacji w ramach danych kategorii wraz ze wskazówkami dotyczącymi ich zastosowania.

Zapraszamy!
KATEGORIA
CEL
KIEDY STOSOWAĆ?
ŚWIADOMOŚĆ

Rozpoznawalność marki

Dotarcie do osób, które z większym prawdopodobieństwem zwrócą uwagę na Twoje reklamy i spowodują wzrost znajomości marki.

Jeżeli chcesz zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki.

Zasięg

Wyświetlanie reklam największej liczbie odbiorców.

Jeżeli chcesz zmaksymalizować dzienny zasięg kampanii w grupie docelowej i dotrzeć do osób znajdujących się w pobliżu Twojej firmy.

Ruch

Kierowanie osób do miejsca docelowego w serwisie Facebook  lub poza nim, tj. witryna internetowa, aplikacja lub konwersacja w Messengerze.

Jeżeli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na danej stronie docelowej.

DZIAŁANIA

Aktywność

Aktywność dotycząca posta

Polubienia strony

Reakcje na zaproszenia na wydarzenia

Zachęcenie większej ilości osób do wyświetlenia Twojego postu lub strony i interakcji z nimi. Interakcja może obejmować komentarze, udostępnienia, polubienia, reakcje na wydarzenia i realizację ofert.

Jeżeli chcesz promować posty udostępniane w aktualnej komunikacji marki, pozyskać nowych fanów lub zaangażować w uczestnictwo w wydarzeniu jak największą liczbę użytkowników.

Instalacje aplikacji

Kierowanie użytkowników do sklepu, w którym mogą zakupić promowaną aplikację.

Jeżeli chcesz zwiększyć liczbę pobrań aplikacji.

Wyświetlenia filmu

Promowanie filmów, które zawierają pozakulisowe ujęcia, premiery produktów oraz historie klientów w celu zwiększenia popularności marki.

Jeżeli chcesz zapewnić jak największą liczbę wyświetleń materiału wideo. 

Pozyskiwanie kontaktów

Zbieranie informacji kontaktowych od osób zainteresowanych ofertą Twojej firmy.

Jeżeli chcesz pozyskać jak największą liczbę leadów wśród określonej grupy docelowej.

Konwersje

Zachęcenie odbiorców do podejmowania określonych działań w Twojej witrynie internetowej lub aplikacji, tj. dodanie informacji o płatności, dokonanie zakupu czy zapis do newslettera.

Jeżeli prowadzisz działania sprzedażowe bądź chcesz kontrolować skuteczność działań podejmowanych przez użytkowników Twojej witryny internetowej lub aplikacji.

KONWERSJA

Sprzedaż katalogu produktów

Tworzenie reklam dynamicznych, które automatycznie przedstawiają produkty z katalogu na podstawie grupy odbiorców.

Jeżeli chcesz wyświetlać ukierunkowane reklamy odbiorcom, którzy zasygnalizowali zainteresowanie ofertą Twojej firmy. 

Wizyty w firmie

Promowanie wielu lokalizacji firmowych wśród osób przebywających w pobliżu.

Jeżeli zachęcasz użytkowników do odwiedzenia Twojego sklepu stacjonarnego i chcesz sprawdzić ilu z nich zaangażowało się w reklamę na tyle, aby odwiedzić Cię osobiście.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
+48 574 291 945
biuro@astromonkey.pl
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
+48 574 291 945
+48 577 776 672
biuro@astromonkey.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Astro Monkey s.c. podanych danych w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie, przesłanie oferty, usług Spółki, a w końcu realizacji zamówienia o świadczenie usług przez Spółkę. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.