Google AdWords - Kampania zagraniczna | astromonkey.pl
Google AdWords - Kampania zagraniczna | astromonkey.pl
KAMPANIE ZAGRANICZNE

Powszechny dostęp do Internetu daje nam możliwość łatwego i szybkiego łączenia się praktycznie z dowolnym miejscem na świecie. Państwowe granice w tym zakresie nie istnieją, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą bez żadnych problemów rozszerzać prowadzoną przez siebie działalność o kolejne, atrakcyjne rynki, do których dotarcie jeszcze nie tak dawno wiązało się z poniesieniem niezwykle wysokich nakładów finansowych.

Dzięki kampaniom zagranicznym prowadzonym za pośrednictwem systemu Google AdWords możesz sprawdzić czy wybrany rynek jest dla Ciebie rentowny i czy pozwoli Ci zrealizować założone cele biznesowe. Rozpoczęcie każdej kampanii poprzedzone jest wnikliwą analizą, mającą na celu przygotowanie indywidualnej strategii promocji Twojej firmy na wybranym obszarze oraz dobór najwłaściwszych kanałów reklamowych.

KAMPANIE ZAGRANICZNE – CZY WARTO?

KAMPANIE ZAGRANICZNE – CZY WARTO?
Wszystkich mieszkańców UE korzysta z Internetu każdego dnia
Osób w Niemczech korzysta z Internetu w poszukiwaniu informacji o towarach i usługach
Mieszkańców Hiszpanii korzysta z Internetu w poszukiwaniu informacji o ofertach szkoleniowych, edukacyjnych lub kursach
Mieszkańców Wielkiej Brytanii korzysta z Internetu do zamawiania towarów lub usług
Wszystkich mieszkańców UE korzysta z Internetu każdego dnia
Osób w Niemczech korzysta z Internetu w poszukiwaniu informacji o towarach i usługach
Mieszkańców Hiszpanii korzysta z Internetu w poszukiwaniu informacji o ofertach szkoleniowych, edukacyjnych lub kursach
Mieszkańców Wielkiej Brytanii korzysta z Internetu do zamawiania towarów lub usług

KORZYŚCI Z PROMOCJI FIRMY ZA POŚREDNICTWEM KAMPANII ZAGRANICZNYCH

NIEOGRANICZONY ZASIĘG
Kampanie zagraniczne prowadzone za pośrednictwem systemu Google AdWords mogą być kierowanie praktycznie na dowolne kraje i języki, co daje Ci nieograniczone możliwości eksportowe. Niezależnie od tego czy dopiero planujesz rozszerzenie działalności poza granice kraju czy od dłuższego czasu aktywnie działasz na zagranicznych rynkach – kampanie Google AdWords skutecznie pomogą Ci w realizacji konkretnych celów biznesowych.
WERYFIKACJA RYNKÓW
Możliwość przetestowania opłacalności prowadzenia działań promocyjnych na określonym rynku zagranicznym to jedna z kluczowych korzyści, jakie daje realizacja kampanii reklamowej za pomocą systemu Google AdWords. To wyjątkowa okazja do sprawdzenia rentowności danego przedsięwzięcia bez konieczności ponoszenia wysokiego ryzyka finansowego.
OPTYMALIZACJA BUDŻETU
Wysokość kwoty, jaką decydujesz się przeznaczyć na realizację kampanii reklamowej na określonym obszarze geograficznym zależy tylko i wyłącznie od Ciebie, jednak aby efekt był zgodny z Twoimi oczekiwaniami, zarekomendujemy Ci najbardziej adekwatną kwotę. Warto przy tym pamiętać, że system Google AdWords pozwala na ustalenie dowolnego budżetu dziennego umożliwiając jego zmianę na każdym etapie trwania kampanii. Daje to sposobność przetestowania skuteczności prowadzonych działań przy minimalnych możliwych budżetach i ich dalszej optymalizacji aż do ustalenia docelowej kwoty.
NATYCHMIASTOWA WIDOCZNOŚĆ
Brak długiego czasu oczekiwania na uruchomienie kampanii to jedna z charakterystycznych cech systemu Google AdWords, który rozpoczyna wyświetlanie reklam na danym obszarze zaraz po starcie. Nie istnieje konieczność niecierpliwego oczekiwania na zdobycie odpowiednio wysokich pozycji. Reklamy Twojej firmy będą widoczne natychmiast po rozpoczęciu kampanii!
PRECYZYJNE KIEROWANIE
Odpowiednio zredagowane i zaakceptowane reklamy targetowane są jedynie do użytkowników aktywnie poszukujących oferowanych przez Ciebie produktów bądź usług i/lub do określonej grupy odbiorców definiowanej na podstawie danych demograficznych, zainteresowań, tematyki odwiedzanych serwisów czy typów słów kluczowych używanych podczas wyszukiwania online.
DEDYKOWANY PRZEKAZ
Użytkownicy korzystający z Internetu w celu poszukiwania informacji lub dokonania zakupu konkretnych produktów czy usług są bardzo zróżnicowani. Każdy z nich posiada inne potrzeby i oczekiwania, a tym samym, co innego jest w stanie przyciągnąć ich uwagę. System Google AdWords umożliwia jednak tworzenie wielu różnorodnych reklam, co pozwala na realizację przekazów promocyjnych kierowanych do określonych grup odbiorców.
KIEROWANIE NA URZĄDZENIA
Kampanie Google AdWords umożliwiają odpowiednią konfigurację pod kątem kierowania na określone rodzaje urządzeń i systemy operacyjne, co w konsekwencji daje Ci jeszcze większą kontrolę nad tym, jakiej grupie użytkowników i w jakiej formie zostaną wyświetlone reklamy promujące ofertę Twojej firmy.
STAŁY NADZÓR
Zaawansowane opcje raportowania i bezpośredni wgląd w statystyki kampanii pozwalają na bieżącą weryfikację wyników i pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami prowadzonej kampanii, tj. liczba kliknięć, ilość wyświetleń, wartość zrealizowanych konwersji czy średni koszt kliknięcia.

KORZYŚCI Z PROMOCJI FIRMY ZA POŚREDNICTWEM KAMPANII ZAGRANICZNYCH

NIEOGRANICZONY ZASIĘG
Kampanie zagraniczne prowadzone za pośrednictwem systemu Google AdWords mogą być kierowanie praktycznie na dowolne kraje i języki, co daje Ci nieograniczone możliwości eksportowe. Niezależnie od tego czy dopiero planujesz rozszerzenie działalności poza granice kraju czy od dłuższego czasu aktywnie działasz na zagranicznych rynkach – kampanie Google AdWords skutecznie pomogą Ci w realizacji konkretnych celów biznesowych.
WERYFIKACJA RYNKÓW
Możliwość przetestowania opłacalności prowadzenia działań promocyjnych na określonym rynku zagranicznym to jedna z kluczowych korzyści, jakie daje realizacja kampanii reklamowej za pomocą systemu Google AdWords. To wyjątkowa okazja do sprawdzenia rentowności danego przedsięwzięcia bez konieczności ponoszenia wysokiego ryzyka finansowego.
OPTYMALIZACJA BUDŻETU
Wysokość kwoty, jaką decydujesz się przeznaczyć na realizację kampanii reklamowej na określonym obszarze geograficznym zależy tylko i wyłącznie od Ciebie, jednak aby efekt był zgodny z Twoimi oczekiwaniami, zarekomendujemy Ci najbardziej adekwatną kwotę. Warto przy tym pamiętać, że system Google AdWords pozwala na ustalenie dowolnego budżetu dziennego umożliwiając jego zmianę na każdym etapie trwania kampanii. Daje to sposobność przetestowania skuteczności prowadzonych działań przy minimalnych możliwych budżetach i ich dalszej optymalizacji aż do ustalenia docelowej kwoty.
NATYCHMIASTOWA WIDOCZNOŚĆ
Brak długiego czasu oczekiwania na uruchomienie kampanii to jedna z charakterystycznych cech systemu Google AdWords, który rozpoczyna wyświetlanie reklam na danym obszarze zaraz po starcie. Nie istnieje konieczność niecierpliwego oczekiwania na zdobycie odpowiednio wysokich pozycji. Reklamy Twojej firmy będą widoczne natychmiast po rozpoczęciu kampanii!
PRECYZYJNE KIEROWANIE
Odpowiednio zredagowane i zaakceptowane reklamy targetowane są jedynie do użytkowników aktywnie poszukujących oferowanych przez Ciebie produktów bądź usług i/lub do określonej grupy odbiorców definiowanej na podstawie danych demograficznych, zainteresowań, tematyki odwiedzanych serwisów czy typów słów kluczowych używanych podczas wyszukiwania online.
DEDYKOWANY PRZEKAZ
Użytkownicy korzystający z Internetu w celu poszukiwania informacji lub dokonania zakupu konkretnych produktów czy usług są bardzo zróżnicowani. Każdy z nich posiada inne potrzeby i oczekiwania, a tym samym, co innego jest w stanie przyciągnąć ich uwagę. System Google AdWords umożliwia jednak tworzenie wielu różnorodnych reklam, co pozwala na realizację przekazów promocyjnych kierowanych do określonych grup odbiorców.
KIEROWANIE NA URZĄDZENIA
Kampanie Google AdWords umożliwiają odpowiednią konfigurację pod kątem kierowania na określone rodzaje urządzeń i systemy operacyjne, co w konsekwencji daje Ci jeszcze większą kontrolę nad tym, jakiej grupie użytkowników i w jakiej formie zostaną wyświetlone reklamy promujące ofertę Twojej firmy.
STAŁY NADZÓR
Zaawansowane opcje raportowania i bezpośredni wgląd w statystyki kampanii pozwalają na bieżącą weryfikację wyników i pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami prowadzonej kampanii, tj. liczba kliknięć, ilość wyświetleń, wartość zrealizowanych konwersji czy średni koszt kliknięcia.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
+48 574 291 945
biuro@astromonkey.pl
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
+48 574 291 945
+48 577 776 672
biuro@astromonkey.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Astro Monkey s.c. podanych danych w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie, przesłanie oferty, usług Spółki, a w końcu realizacji zamówienia o świadczenie usług przez Spółkę. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.