Fanpage - Profil firmowy na Facebooku | astromonkey.pl
Fanpage - Profil firmowy na Facebooku | astromonkey.pl
FANPAGE

Firmowa strona na Facebooku, czyli fanpage to narzędzie pozwalające na interakcję z Twoimi klientami na niespotykaną dotąd skalę. Potencjał biznesowy drzemie tu zarówno w liczbie użytkowników, która aktualnie wynosi ponad 2 miliardy, z czego 14 milionów to internauci z Polski, ale również w zaawansowanych rozwiązaniach marketingowych, umożliwiających dotarcie z konkretnym przekazem do określonych grup odbiorców. Fanpage to niezwykła okazja do przebywania we wspólnej przestrzeni z Twoimi obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. To szansa na zaangażowanie ich w życie firmy, aktywny kontakt, nawiązanie trwałych relacji oraz nieustanne zwiększanie przewagi nad konkurencją, dzięki możliwości stałego wzmacniania obecności firmy w miejscu, w którym Twoi klienci spędzają czas. 

Profesjonalnie prowadzony fanpage, oprócz możliwości zaistnienia na najpopularniejszym portalu społecznościowym, daje sposobność do wzmożonej aktywności na trzech podstawowych płaszczyznach:

BUDOWA GRONA ODBIORCÓW
Utworzenie zaangażowanej i co najważniejsze lojalnej grupy odbiorców to jeden z najistotniejszych celów strategii marketingowej większości firm. Fanpage stanowi idealne miejsce do aktywnego pozyskiwania osób wyrażających zainteresowanie naszą marką i chcących nawiązać z nami współpracę.
UTRZYMYWANIE KONTAKTU
Możliwość docierania z ważnymi dla firmy informacjami do osób skupionych wokół naszej strony oraz bieżący i błyskawiczny kontakt z klientami - to wartości nie do przecenienia. To nowoczesna, elastyczna i przede wszystkim wygodna forma obsługi klienta, zapewniająca nam status wiarygodnego partnera w biznesie.
KAMPANIE FACEBOOK ADS
Korzystanie z narzędzi reklamowych dostępnych za pośrednictwem Facebooka pozwala dotrzeć do właściwych grup odbiorców i skupić ich uwagę dzięki atrakcyjnym formatom reklamowym. Rozbudowany panel statystyk daje z kolei możliwość pełnej kontroli nad osiąganymi wynikami, dzięki czemu dokładnie wiesz w jakim stopniu są realizowane Twoje cele.
BUDOWA GRONA ODBIORCÓW
Utworzenie zaangażowanej i co najważniejsze lojalnej grupy odbiorców to jeden z najistotniejszych celów strategii marketingowej większości firm. Fanpage stanowi idealne miejsce do aktywnego pozyskiwania osób wyrażających zainteresowanie naszą marką i chcących nawiązać z nami współpracę.
UTRZYMYWANIE KONTAKTU
Możliwość docierania z ważnymi dla firmy informacjami do osób skupionych wokół naszej strony oraz bieżący i błyskawiczny kontakt z klientami - to wartości nie do przecenienia. To nowoczesna, elastyczna i przede wszystkim wygodna forma obsługi klienta, zapewniająca nam status wiarygodnego partnera w biznesie.
KAMPANIE FACEBOOK ADS
Korzystanie z narzędzi reklamowych dostępnych za pośrednictwem Facebooka pozwala dotrzeć do właściwych grup odbiorców i skupić ich uwagę dzięki atrakcyjnym formatom reklamowym. Rozbudowany panel statystyk daje z kolei możliwość pełnej kontroli nad osiąganymi wynikami, dzięki czemu dokładnie wiesz w jakim stopniu są realizowane Twoje cele.
Fanpage - Strona firmowa na Facebooku | astromonkey.pl
PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE

Biorąc pod uwagę liczbę aktywnych użytkowników Facebooka, mogłoby się wydawać, że prowadzenie profilu w ramach serwisu nie jest zadaniem specjalnie wymagającym. Niestety nic bardziej mylnego! Należy pamiętać bowiem, że prowadzenie prywatnego profilu, a promocja marki za pośrednictwem strony firmowej, wyposażonej w ogromny wachlarz rozwiązań marketingowych, to dwie zupełnie odrębne kwestie. W tym drugim przypadku liczą się przede wszystkim jakość, spójność oraz wiedza z zakresu zastosowania dostępnych narzędzi. Tak więc aby w pełni wykorzystać wszystkie dostępne możliwości przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości marki i utrzymaniu jednolitej linii komunikacji – warto prowadzenie strony firmowej na Facebooku powierzyć profesjonalistom. W ramach działań, mających na celu efektywne zarządzanie firmowym profilem, naszym klientom oferujemy przede wszystkim stworzenie strategii, obejmującej szereg elementów, tj. wyznaczenie celu, określenie grupy docelowej czy ustalenie wartości, z jakimi dana marka powinna być kojarzona, utworzenie strony, systematyczną publikację postów zgodnie z ustalonym harmonogramem, realizację dedykowanych materiałów graficznych, monitorowanie oraz interakcję z fanami, a także szereg dodatkowych czynności.

Fanpage - Strona firmowa na Facebooku | astromonkey.pl

FANPAGE – CZY WARTO?

FANPAGE – CZY WARTO?
Tyle aktywnych stron firmowych działa na Facebooku
Polskich firm korzysta z mediów społecznościowych
Wszystkich użytkowników Facebooka w Polsce korzysta z serwisu każdego dnia
Polskich internautów korzysta z Facebooka za pomocą urządzeń mobilnych
Tyle aktywnych stron firmowych działa na Facebooku
Polskich firm korzysta z mediów społecznościowych
Wszystkich użytkowników Facebooka w Polsce korzysta z serwisu każdego dnia
Polskich internautów korzysta z Facebooka za pomocą urządzeń mobilnych

KORZYŚCI Z PROMOCJI FIRMY ZA POŚREDNICTWEM FANPAGE

KREOWANIE WIZERUNKU
Firmowy profil na Facebooku to idealne miejsce na prezentację nie tylko merytorycznych treści na temat oferowanych produktów i usług czy faktów z życia firmy, ale również przestrzeń pozwalająca na ukazanie odbiorcom kluczowych wartości oraz zaangażowania się w realizację ich potrzeb i oczekiwań. To także miejsce do umieszczania treści z przysłowiowym przymrużeniem oka. Warto bowiem pamiętać, że kreowanie pozytywnego wizerunku na Facebooku to znalezienie idealnego balansu między statusem eksperta, a kimś, kogo po prostu się lubi!
SKUTECZNA PROMOCJA
Precyzyjne targetowanie do określonych grup odbiorców na podstawie: danych demograficznych, lokalizacji, zainteresowań i zachowań oraz typu połączeń ze stroną na Facebooku, formaty reklamowe, dające możliwość realizacji atrakcyjnych wizualnie przekazów, niezwykle szeroki zasięg oraz pełna kontrola nad budżetem i efektywnością kampanii – to podstawowe zalety prowadzenia działań promocyjnych za pośrednictwem serwisu Facebook.
WZROST ROZPOZNAWALNOŚCI
Prawidłowo przygotowana strategia marketingowa, mająca na celu spopularyzowanie danej marki, może w niedługim czasie zapewnić zdecydowane zwiększenie stopnia jej rozpoznawalności wśród użytkowników Facebooka. W zdobyciu popularności warto kierować się jednak pewnymi zasadami, do których zaliczyć można przede wszystkim: oryginalność przekazu, spójność komunikacji, wierność wyznawanym wartościom, interesujący dobór treści, wysoki poziom zaangażowania oraz konsekwencję w prowadzonych działaniach.
BLISKOŚĆ RELACJI
Utrzymywanie bliskiego kontaktu z klientami to domena każdej świetnie prosperującej firmy, dla której dobro klienta i jego zadowolenie są najistotniejszymi wyznacznikami sukcesu. W świecie, który zdominowany jest przez porównywalnej jakości produkty, liczy się coś więcej niż tylko to, co łatwo możemy podliczyć, jak cena czy czas oczekiwania na wysyłkę. Twoja pomoc, zaangażowanie, utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, skrócenie dystansu i nadanie relacji bardziej osobistego charakteru są w stanie nie tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także sprawić, że staną się oni lojalną i oddaną grupą odbiorców.
SZYBKOŚĆ KOMUNIKACJI
Niecierpliwość to synonim naszych czasów. Lubimy mieć wszystko na teraz, na już, a czekanie nie jest naszą najmocniejszą stroną. Łatwo się irytujemy, szybko tracimy zainteresowanie. System powiadomień w serwisie Facebook, daje możliwość natychmiastowej reakcji na każdy kontakt użytkownika. Dzięki temu mamy pewność, że żadne pytanie, żaden pozytywny czy tym bardziej negatywny komentarz nie pozostanie bez odpowiedzi, a jakość komunikacji z naszymi klientami utrzymywana jest na najwyższym poziomie.
GENEROWANIE SPRZEDAŻY
Aktywizacja użytkowników i nakłonienie ich do skorzystania z oferty Twojej firmy za pośrednictwem Facebooka odbywa się wielopłaszczyznowo. Na efekt w postaci wzrostu sprzedaży ma bowiem wpływ szereg czynników poprzedzających ostateczne działanie, jakim jest zakup. Kreowanie pozytywnego wizerunku marki, organizacja ukierunkowanych akcji promocyjnych, szybkość reakcji, możliwość udzielenia natychmiastowej pomocy w problematycznych sytuacjach, a także precyzyjnie targetowane kampanie reklamowe – sprawiają, że Facebook jest idealnym miejscem do przekonania potencjalnych klientów do oferty Twojej firmy.
MONITOROWANIE RYNKU
Dostępność statystyk firmowej strony na Facebooku umożliwia bieżący nadzór nad efektywnością prowadzonych w jej obrębie działań, co w konsekwencji pozwala na weryfikację i zwiększenie nakładów na stosowanie jedynie najskuteczniejszych rozwiązań. Dzięki szczegółowym danym doskonale wiesz, które z publikowanych treści są najatrakcyjniejsze i przyciągają uwagę największej liczby użytkowników, a które pomimo wysokich oczekiwań spotykają się z brakiem zainteresowania. Informacje te pozwolą Ci na weryfikację i dostosowanie się do oczekiwań Twoich odbiorców oraz systematyczne powiększanie ich grona.
ALTERNATYWA DLA STRON WWW
Posiadanie firmowej strony na Facebooku może stanowić zarówno dodatkową, oprócz standardowej strony internetowej, przestrzeń do dzielenia się informacjami i kontaktu z użytkownikami, jak również ciekawą alternatywę dla tradycyjnych stron www. Bogactwo różnorodnych opcji i szeroki wachlarz możliwości oferowany przez Facebooka, sprawia, że profesjonalnie prowadzony fanpage jest w pełni wystarczający do zaistnienia Twojej firmy w Internecie i realizacji założonych celów biznesowych.

KORZYŚCI Z PROMOCJI FIRMY ZA POŚREDNICTWEM FANPAGE

KREOWANIE WIZERUNKU
Firmowy profil na Facebooku to idealne miejsce na prezentację nie tylko merytorycznych treści na temat oferowanych produktów i usług czy faktów z życia firmy, ale również przestrzeń pozwalająca na ukazanie odbiorcom kluczowych wartości oraz zaangażowania się w realizację ich potrzeb i oczekiwań. To także miejsce do umieszczania treści z przysłowiowym przymrużeniem oka. Warto bowiem pamiętać, że kreowanie pozytywnego wizerunku na Facebooku to znalezienie idealnego balansu między statusem eksperta, a kimś, kogo po prostu się lubi!
SKUTECZNA PROMOCJA
Precyzyjne targetowanie do określonych grup odbiorców na podstawie: danych demograficznych, lokalizacji, zainteresowań i zachowań oraz typu połączeń ze stroną na Facebooku, formaty reklamowe, dające możliwość realizacji atrakcyjnych wizualnie przekazów, niezwykle szeroki zasięg oraz pełna kontrola nad budżetem i efektywnością kampanii – to podstawowe zalety prowadzenia działań promocyjnych za pośrednictwem serwisu Facebook.
WZROST ROZPOZNAWALNOŚCI
Prawidłowo przygotowana strategia marketingowa, mająca na celu spopularyzowanie danej marki, może w niedługim czasie zapewnić zdecydowane zwiększenie stopnia jej rozpoznawalności wśród użytkowników Facebooka. W zdobyciu popularności warto kierować się jednak pewnymi zasadami, do których zaliczyć można przede wszystkim: oryginalność przekazu, spójność komunikacji, wierność wyznawanym wartościom, interesujący dobór treści, wysoki poziom zaangażowania oraz konsekwencję w prowadzonych działaniach.
BLISKOŚĆ RELACJI
Utrzymywanie bliskiego kontaktu z klientami to domena każdej świetnie prosperującej firmy, dla której dobro klienta i jego zadowolenie są najistotniejszymi wyznacznikami sukcesu. W świecie, który zdominowany jest przez porównywalnej jakości produkty, liczy się coś więcej niż tylko to, co łatwo możemy podliczyć, jak cena czy czas oczekiwania na wysyłkę. Twoja pomoc, zaangażowanie, utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, skrócenie dystansu i nadanie relacji bardziej osobistego charakteru są w stanie nie tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także sprawić, że staną się oni lojalną i oddaną grupą odbiorców.
SZYBKOŚĆ KOMUNIKACJI
Niecierpliwość to synonim naszych czasów. Lubimy mieć wszystko na teraz, na już, a czekanie nie jest naszą najmocniejszą stroną. Łatwo się irytujemy, szybko tracimy zainteresowanie. System powiadomień w serwisie Facebook, daje możliwość natychmiastowej reakcji na każdy kontakt użytkownika. Dzięki temu mamy pewność, że żadne pytanie, żaden pozytywny czy tym bardziej negatywny komentarz nie pozostanie bez odpowiedzi, a jakość komunikacji z naszymi klientami utrzymywana jest na najwyższym poziomie.
GENEROWANIE SPRZEDAŻY
Aktywizacja użytkowników i nakłonienie ich do skorzystania z oferty Twojej firmy za pośrednictwem Facebooka odbywa się wielopłaszczyznowo. Na efekt w postaci wzrostu sprzedaży ma bowiem wpływ szereg czynników poprzedzających ostateczne działanie, jakim jest zakup. Kreowanie pozytywnego wizerunku marki, organizacja ukierunkowanych akcji promocyjnych, szybkość reakcji, możliwość udzielenia natychmiastowej pomocy w problematycznych sytuacjach, a także precyzyjnie targetowane kampanie reklamowe – sprawiają, że Facebook jest idealnym miejscem do przekonania potencjalnych klientów do oferty Twojej firmy.
MONITOROWANIE RYNKU
Dostępność statystyk firmowej strony na Facebooku umożliwia bieżący nadzór nad efektywnością prowadzonych w jej obrębie działań, co w konsekwencji pozwala na weryfikację i zwiększenie nakładów na stosowanie jedynie najskuteczniejszych rozwiązań. Dzięki szczegółowym danym doskonale wiesz, które z publikowanych treści są najatrakcyjniejsze i przyciągają uwagę największej liczby użytkowników, a które pomimo wysokich oczekiwań spotykają się z brakiem zainteresowania. Informacje te pozwolą Ci na weryfikację i dostosowanie się do oczekiwań Twoich odbiorców oraz systematyczne powiększanie ich grona.
ALTERNATYWA DLA STRON WWW
Posiadanie firmowej strony na Facebooku może stanowić zarówno dodatkową, oprócz standardowej strony internetowej, przestrzeń do dzielenia się informacjami i kontaktu z użytkownikami, jak również ciekawą alternatywę dla tradycyjnych stron www. Bogactwo różnorodnych opcji i szeroki wachlarz możliwości oferowany przez Facebooka, sprawia, że profesjonalnie prowadzony fanpage jest w pełni wystarczający do zaistnienia Twojej firmy w Internecie i realizacji założonych celów biznesowych.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
+48 574 291 945
biuro@astromonkey.pl
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
+48 574 291 945
+48 577 776 672
biuro@astromonkey.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Astro Monkey s.c. z siedzibą w Bydgoszczy podanych danych w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie, przesłanie oferty, usług Spółki, a w końcu realizacji zamówienia o świadczenie usług przez Spółkę. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania.