KAMPANIA REMARKETINGOWA
W ramach kampanii remarketingowej możesz wyświetlać reklamy tekstowe, graficzne, multimedialne oraz wideo wszystkim odbiorcom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową lub skorzystali z Twojej aplikacji.
JAK TO DZIAŁA?
Reklamy w ramach kampanii remarketingowej wyświetlane są użytkownikom Twojej strony internetowej lub aplikacji mobilnej, dzięki umieszczeniu w witrynie tagu remarketingowego. Tag remarketingowy to fragment kodu, pozwalający systemowi Google AdWords tworzyć tzw. listy remarketingowe, czyli listy użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę internetową, poprzez dodanie odpowiedniego identyfikatora pliku cookie.
Kampanie remarketingowe skupiają się przede wszystkim na dotarciu do osób, które odwiedziły Twoją stronę internetową, ale nie dokonały zakupu lub nie nawiązały kontaktu z Twoją firmą. Dzięki wyświetleniu odpowiednio dobranych reklam możesz zachęcić ich do ponownego odwiedzenia Twojej witryny i nakłonić do zrobienia zakupów lub skorzystania z oferowanych usług.