FANPAGE
Firmowa strona na Facebooku, czyli fanpage to narzędzie pozwalające na interakcję z Twoimi klientami na niespotykaną dotąd skalę. Potencjał biznesowy drzemie tu zarówno w liczbie użytkowników, która aktualnie wynosi ponad 2 miliardy, z czego 14 milionów to internauci z Polski, ale również w zaawansowanych rozwiązaniach marketingowych, umożliwiających dotarcie z konkretnym przekazem do określonych grup odbiorców. Fanpage to niezwykła okazja do przebywania we wspólnej przestrzeni z Twoimi obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. To szansa na zaangażowanie ich w życie firmy, aktywny kontakt, nawiązanie trwałych relacji oraz nieustanne zwiększanie przewagi nad konkurencją, dzięki możliwości stałego wzmacniania obecności firmy w miejscu, w którym Twoi klienci spędzają czas.
Profesjonalnie prowadzony fanpage, oprócz możliwości zaistnienia na najpopularniejszym portalu społecznościowym, daje sposobność do wzmożonej aktywności na trzech podstawowych płaszczyznach:
PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE
Biorąc pod uwagę liczbę aktywnych użytkowników Facebooka, mogłoby się wydawać, że prowadzenie profilu w ramach serwisu nie jest zadaniem specjalnie wymagającym. Niestety nic bardziej mylnego! Należy pamiętać bowiem, że prowadzenie prywatnego profilu, a promocja marki za pośrednictwem strony firmowej, wyposażonej w ogromny wachlarz rozwiązań marketingowych, to dwie zupełnie odrębne kwestie. W tym drugim przypadku liczą się przede wszystkim jakość, spójność oraz wiedza z zakresu zastosowania dostępnych narzędzi. Tak więc aby w pełni wykorzystać wszystkie dostępne możliwości przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości marki i utrzymaniu jednolitej linii komunikacji – warto prowadzenie strony firmowej na Facebooku powierzyć profesjonalistom. W ramach działań, mających na celu efektywne zarządzanie firmowym profilem, naszym klientom oferujemy przede wszystkim stworzenie strategii, obejmującej szereg elementów, tj. wyznaczenie celu, określenie grupy docelowej czy ustalenie wartości, z jakimi dana marka powinna być kojarzona, utworzenie strony, systematyczną publikację postów zgodnie z ustalonym harmonogramem, realizację dedykowanych materiałów graficznych, monitorowanie oraz interakcję z fanami, a także szereg dodatkowych czynności.